smatter på fönster













Bild: Igår - exakt ett år sen gamla!

Såja, nu har jag både kissat, vart ute i friska luften, ätit, pärlat & skrivit lite.. Sen sist alltså.
Känner ni att hösten snart kommer? Jag menar, regnat smattrar mot fönstrena, det börjar bli lite kyligare, skolan börjar & himlen blir mörkare för varje dag som går nu. Hösten lockar! Men sommaren försvinner så fort, och jag har nog ändå inte fått ut all den sommarvärme som jag skulle behöva. Antar att det bara är att hänga med i svängarna & njuta av stunden istället. Ser fram emot att köpa massa mössor, jag & J är ju ändå soft&mys-paret själva. Vi ska mysa hela hösten har vi bestämt... Det enda jag verkligen fruktar inför höstens mörker - att vakna upp på morgonen & se ett blekt ansikte. Haha, åh! Solbränna är ändå så fräscht! Men tur att vi har smink tjejer! Eller vad säger ni?

Veckan som har gått & håller på att gå, den är jag så väldans nöjd med!
Så... Idag. Vaknade jag framför tv'n i källaren och Lucas kom ner och väckte mig med en puss på pannan. Det var min andra morgon som hemmafru (haha, värst vad jag låter stolt då, överdrivet fast så typiskt mig, aja..) och trött som jag var orkade jag inte pallra mig upp ur soffan riktigt så tidigt så jag bad lillen att sätta på Disney Channel. Lilla M kom ner med täcke & kudde och la sig skavfötters med mig. Sedan kände jag mig redo för att väcka J och det gjorde jag. Sen började jag känna mig för kvinnlig (för att inte äckla er killar som inte förstår sånnt där) för att orka fortsätta dagen i frid & fröjd direkt därpå. Magen värkte & lite sådär... Så mannen tog hand om barnen. Han är helt enkelt underbar!

Jag, M & J låg och myste och pratade en stund innan det var dags för att ge sig på kycklingpajen som vi sedan åt till middag. Den blev god!

Vilken lyckad dag! Låter det inte som det?
Känner mig lyckligt lottad som har en sånn underbar familj & en helt fantastisk pojkvän i mitt liv! Det är dom som formar mig & förgyller mina dagar. Älskar er!

Har ni det skönt hemma hos er?
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0