skolstart



Önskar av hela hjärtat att min skolstart hade känts bättre än den gjorde.
Nog om det.

Efter upprop & för mycket information stack vi in till centrum - jag, J & några fler. Vi gick in några stycken och käkade på Chili Thai, det var gotti. Sen hängde vi bara runt. Jag snackade med J en stund & sen träffade jag min vän M & vi drog till hemmakväll för att köpa tröst-godis. Hah! Det satt bra med godis, dum&dummare, en skön promenad med en fantastisk vän. Tack M, du betyder väldigt mycket!

När jag kom hem tog jag en prat-stund med mamma medans vi promenerade runt i samhället. Det kändes skönt!
Nu känner jag väl att det börjar bli lite för sent för att sitta uppe vid datorn. Börjar redan kl. 8:30 imorgon & då ska vi ut!

Hoppas ni har haft det skönt idag!
Hugs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0