sista augusti


Sho!

Det råkar vara sista augusti idag
- eller, sista & sista. Förhoppningsvis får vi ett augusti 31 dagar om året i fortsättningen också. Men man ska väl inte ta det för givet? Jo för allt i världen, gör det! Haha!

Såja, sista augusti alltså...
För mig har det innebärt (inneburit? Hah?!) att jag har fått byta ut min "busskortslapp" mot ett skolkort, matematik B, ttf & "Flight 93" på engelska-lektionen. Filmer kan verkligen psyka mig, totally. Men jag behåller några hemligheter för mig själv gällande det.. Hah!
Så.. Efter filmen, tog jag & min kära en snabb fika i uppe i cafét på skolan & pratade lite sådär smått. Alltid behövligt, särskilt efter en skoldag! Sen pallrade jag mig ner till stan via bussen & mötte upp 2 c-o-o-l-a girls & vi traskade försiktigt in på CLARA'S. Jag säger då det - vänner & fika. ♥ Mmmmmumsi!
Tack M & B!

Här hemma har myst med en dusch & god kvällsmat!
Så det var vad sista augusti 2009 (!!!!) hade att erbjuda mig..
Och jag tackar & niger!
Nu kallar bädden!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0