se där, mitt lilla charmtroll



Se där, mitt lilla charmtroll. Åh, har du varit så liten? Inget skägg som sticks... Äh, resten är fortfarande lika sött & ännu sötare. (Du är jätte söt i skägg också J ♥ Don't worry!) Tänk att jag fick en man som älskar mössor & stora mysimyspys-kläder lika mycket som jag. Och en man som älskar té nästan mer än jag... Oooops. Det där sista var väl inte direkt sant, men en framtidsdröm. ♥ I vilket fall som helst så är han helt underbar & min stora stolthet & lycka!

Nu sitter jag här, ja vart annars liksom... Hyfsat nyduschad, iklädd i badrock. Mys...
Vi käkade gott ikväll, jag tog en promenad i kvällsskenet. Softade helt enkelt. Det är det jag är bäst på, min grej lix. Vad är din grej?

Vi satt & glodde på idol2007 & det slog mig att den nya juryn är så väldigt mycket bättre än den gamla. Det är ju pinsamt hur dom gamla betedde sig! Men det är ingenting som jag ska behöva lida för. Hah!

Nu undrar jag varför jag envisas med att alltid tillbringa den sista timmen av dagen här varenda eviga kväll. Är det någon slags tvångstanke eller avslappningsmetod? Hallaaah? Man bah... VAH?
Kanske...Borde jag avsluta meningarna här?
God natt!


Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

taack vännen! :) det är halvårsdag idag actually, det känns så himla bra :)

ååh, vad mysigt! romantiskt om något :)

vet du en sak? jag är så sjukt glad att jag har dig, som förstår och som vet precis vad man känner och går igenom. tack! :) ha en supermysig dag med mannen nu going :)

2009-08-15 @ 11:33:41
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: emeliie

min grej är att skratta. och käka sjukt massa glass iklädd fotbollskläder på statiol. ojah, det äger jag på ! :D och kollar på fotbollsmatch och VÄGRA tro på att sverige gör mål! och att ta promenader i skogen. nämnde jag att skratta? ;) (a) <3

2009-08-17 @ 00:02:14
URL: http://emeliiepaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0