näst sista augusti

God söndags-kväll mina vänner!

Hoppas att allt står väl till med er & att er helg har vart skön. Om vi ska snacka om mig helg så kan vi snacka om att den har vart bra, väldigt bra! Jag åkte, som sagt, ut till min favorit igår eftermiddag. Vi åt god tacos, spelade hockeyspel, bakade kladdkaka med dumle & vit choklad med dekoration: ♥-strössel. Det blev smaskens! Vi festade med den framför Anger Management - Adam Sandler & sedan somnade jag i soffan framför Fun with Dick & Jane - Jim Carrey. Vi vaknade runt 11-tiden i förmiddags, åt tacos till frukost & satte på Date Movie - Den sjukaste filmen jag sätt på väldigt länge, men rolig var den! Har ni sett den? Sen spelade vi hockeyspel & jag förbättrade mina taktiker för varje skott som sköts. Haha! Men alltid går det att bli bättre..
Vi tog även en skön promenad i den nykommande höst-kylan. Det blev en hel-mysig helg helt enkelt & jag är så glad för att jag har honom. ♥

Imorgon väntar en ny skolvecka
+ fik med 2 superfina vänner!
Ser fram emot!

Jag borde ta en skön dusch innan jag går & lägger mig, för att få lite extra avslappning inför den nya skolveckan.
Take Care, Hugs!

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

åh, DU är helt underbart bra!

tusen tack för idag. oftare och snart igen :)

pusss!

2009-08-31 @ 21:51:31
Postat av: bea

(svar)

åh, DU är helt underbart bra!

tusen tack för idag. oftare och snart igen :)

pusss!

2009-08-31 @ 21:51:48
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0