milda ord är som honungskakor



Eh...Hej!

Jag bara tycker att den där låten är lite finurlig.

Kvällen står vid dörren
& jag ska strax gå rätt ut i den på en promenad med en trogen vän - J!
Skön kväll! Ibland är jag en dam med väldigt seg hjärna. Det känns ju lite knäppt att behöva slå sig själv i huvet för att vakna till! "Varför slog jag mig!? Ska jag ha stryk eller!?" Det låter liksom psyk.
Kommentar om skoldagen: ♥ Känns som att alla var lite förvirrade där uppe idag. Jag måste öva på mina hockeyspel-erfarenheter. Det sista lät konstigt! Hehe.. Som att inget annat är konstigt här.

Moster med H
väntade en bit bort från skolan i sin lilla lägenhet med god mat, mitt favorit-té och ett levande frågetecken över huvudet. Jag fick äran att hjälpa henne med lite saker på datorn - Skönt för mig att känna mig smart, för en gångs skull. Man måste ta chansen!

Nu - P-R-O-M-E-N-A-D med coola J!
Hörs efter det.
Kram!


Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

åh, tack vännen. det löser sig säkert :) tack <3

2009-08-27 @ 20:31:05
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0