fjortonde



Buenos dias!

Här sitter vi, jag & lillasyrran med stort M, och funderar på vad vi ska göra av dagen. Okey, steg 1: Vad har vi för alternativ?
♥ Dricka té, måla, pärla, gå ut & gå, baka, lyssna på musik & dansa till, eller en liten blandning.
Steg 2: Vad känner vi mest för?
♥  Michelle - gå ut & gå, dricka té & måla
♥  Natalie: måla & pärla
Steg 3: Vad ska vi göra?
♥  Måla & dricka té

Då får det bli så!
nu är det jag michelle som skriver det här alla är coola<3<3

Sådär, lilla M ville lämna en liten hälsning till er alla.
Jag är fortfarande lite vimsig efter nattens sömn, men jag piggnar nog till om ett tag! Skönt med sol & frisk luft idag! Jag tror att vi ska sätta oss ute & måla, så att jag får lite mer färg i ansiktet.

Vi hörs senare, lycka till med dagen!
Kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

ni kan ju alltid baka kladdkaka ;) om du fattar vad jag menar :P

2009-08-14 @ 20:05:56
Postat av: Natalie:)

haha, från vem?:P

2009-08-14 @ 23:30:33
URL: http://nataliesdays.blogg.se/
Postat av: judith

jag!

2009-08-15 @ 11:28:20
URL: http://justlikejudith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0