en kväll i augusti



Hej & god kväll där ute! Idag var en av mina softar-dagar med pyssel i trädgården med L & M, promenad, tid med symaskinen, fika med da family, matlagning och lite annat smått och gott. Matlagningen gick väl inte som önskat men det gick nästan att äta. Det var ett försök av wok, en egen sådan variant. Nej men det blev gott! Det tyckte iallafall dom andra och det kändes som det viktigaste!

Jag skulle vilja ha en kopp té nu men jag orkar inte servera mig själv det så jag passar på att berätta om tre saker jag har fått gjort idag: en väska till M, ett armband till L och en liten pärlsak till J med mycket kärlek & omsorg!

Det var allt för dagen från Ms. Natalie.
See ya dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0