emo



Jag tänkte att jag skulle ladda upp en emo-bild från min & C's "vi-hatar-Sverige-och-alla-svenskar-borde-bli-indier-tid".
Ja, det var tider det..

Idag är det måndag och för mig innebär det att Moster H kommer på besök, make-up rådgivning kl. 16, skolgrejs-shopping med Ms. Nilsson/C/Lil'Sis och sen bah chill med bruden.
Just för stunden så sitter jag fortfarande i mitt rosa nattlinne och lyssnar på "I'm a f-a-n-a-t-i-c.." och kliar på min arm som fortfarande inte har läkt helt och hållet från svinen. But I like the hiphop-style!

Sommarlovet är verkligen slut om 10 dagar. Hur ska vi orka? Äeeeh, de blir brååååå..
Ey, vi ses.. Take it easy!
CIAO BELLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0