borde ta en dusch

Ska ta en dusch, om alla bara lugnar ner sig lite.
Igår kväll smög den sjuka känslan i kroppen sakta närmre mig. Idag mår jag bättre.
Har suttit i köket med klipp&klister i princip... enda tills nu. Eh.
Mitt huvud värker.
Mmmmmen snart kommer min efterlängtade snygging hit & då kan han sköta jobbet. Hehehehe. Vilket jobb då? Tänker du.
Ja, det undrar jag också. Vilket jobb då?
Det lät bra helt enkelt..
Just nu är han iväg & köper en ny gitarr till sig, så kanske jag får höra en truddelutt eller två?
I really hope.

Nej ni...Nu ska jag låta vatten rinna ner för min kropp. C ya! , nb


Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

kul att höra vännen :) jag läser här :D

och vet du. är crazytaggad på fika med dig och michan på måndag :D iiih!

2009-08-26 @ 20:25:50
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0