blåbärsyoghurt



Mmmmm... Smaskens!

Hopp tjolahej!

Vet ni hur trött jag är nu eller? Jag är ärligt talat sämst på att gå & lägga mig i rätt tid.
Inget snack eller skrivande om saken.

Det blev en lång-vandring med J, och det kändes liksom som att min fysiska styrka bara försvann sådär: "POFF!" i den l-å-n-g-a backen. Tröjan kletade sig fast sådär sliskigt som bara tröjor kan göra i svett. Den åkte av kan man väl säga!
Men den fysiska plågan var värd en skön prat-stund med en fin vän. Sånna där vänner som man kan snacka med efter några månaders tystnad - TUMMEN UPP!

Ikväll har jag fått bekräftat för mig
att mat är godast på kvällen. Helt klart! Då är känslan liksom ljuvlig när man sätter tänderna i en rostad macka & pressar in yoghurt i gommen. Mmmmmums!

"Är magen glad, så är människan glad!"
Det ni.

Utvärdering av 27 augusti 2009:
(Saker som jag inte redan har nämnt)

Tummen upp för - Lönen som var högre än förväntat!
Tummen ner för - Magont

Nu är nästa steg för mig att ta mig till duschen. Det är en viktig part ikväll!
Natti natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0