5 fantastiska månader

GOD KVÄLL!

Trots min trötthet ska jag lämna några rader. Var lite dålig med det i helgen...
Helgen ja, den har vart oerhört bra. Och idag med dessutom. Med väldigt fina vänner & en väldigt fin pojkvän. Tack alla ni som gör mina dagar ♥

Och tack älskade J för 5 underbara månader med dig, du är det bästa för mig!

Imorgon väntar en spännande dag för Oss.
Han ska fira min födelsedag. Ja, ni förstår.
Och ni vet att jag har inte en aning om vad han har fixat ihop för något.
Det kan vara vad som helst. Eller inte riktigt...
Men det spelar inte roll vad det är, utan att jag får tillbringa hela dagen med Honom ♥

Hjärta hit & hjärta dit. Så kärleksfullt inlägg.
Det är bra!

Nej men nu ska jag ta en härlig dusch vettni, och så låta morgondagen komma...
Ååååååh, jag är alldeles spänd. Som natten innan man fyllde år när man var liten, ni vet. Eller natten innan julafton...
Man undrar hur allt kommer bli, vad man kommer få och så vidare...
Känner mig som ett litet barn. Förväntansfull & spänd.
Men det är ett gott tecken...

Ta hand om er mina vänner,
sov gott.
Vi hörs nog på onsdag!
Kram!



Kommentarer
Postat av: Anonym

såklart, det är ju ett av dom största buden Gud gett oss!

2009-08-17 @ 23:12:20
Postat av: Anonym

//Eddie

2009-08-17 @ 23:12:34
Postat av: Josefin

Hej! Allt bra? :D

Kolla in en sjuk bild på Victoria Beckham på min blogg!

2009-08-18 @ 11:45:50
URL: http://josefingrahn.blogg.se/
Postat av: Emmelie

tack söta natalie!

man behöver påminna sig själv om det där ibland.

och inte låta rädslan hindra en.

hoppas du har det bäst.

:) kram

2009-08-18 @ 21:53:55
URL: http://emmeliej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0