Nu ska jag & mitt roliga jag gå & sova

Tror ni inte att jag börjar känna mig väldigt trött nu eller? Jo, för klockan är ju 01:00, så gissa om mina ögon sjunker?
Jag & Vickis hade en mysig kväll tillsammans med godis & äppelpaj,fina bilder, rolig Jim Carrey, samtal & lovsång som är så underbart att man bara vill leva i musiken! Vi kom fram till att det verkligen är en helt annan sak att lyssna på/sjunga lovsång än att lyssna på/sjunga vanliga låtar. Ooh!
Hon är mysig den där Victoria ifrån Dalarna! Hoppas på att få träffa henne fler gånger, och det lär jag ju i med att vi kommer gå i samma klass i 3 år nu fram över. Haha! Vad rolig jag är! Nu ska jag & mitt roliga jag gå & sova. Alldeles strax. Jag vet ju hur Natalie är när hon väl säger att hon ska sova, så dröjer det ändå några många minuter. Men jag gillar henne ändå! Gör du? SLEEP WELL♥ / nb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0