ni ska veta att det är studiedag för mig idag!

Att ni ska, att ni ska! Studiedag är en lycka i våra hjärtan. Så skönt att få sova ut, äta i den takt man känner för, slå på det senaste avsnittet av svensson svensson , softa runt, chilla helt enkelt. Det är en studiedag kan man enkelt säga. Och idag får vi tänka på ordets betydelse - heter det inte studiedag kanske? Betyder det att jag måste plugga på engelskaprovet vi har imorgon? Finns bara ett svar, och det är - JA! Känns det härligt? Finns bara ett svar där också - NEJ!
Man hade hellre sluppit det provet om jag ska vara helt superärlig. Men det är bara så det är i dagens sammhälle - man måste göra det där engelskaprovet. Hur hårt & svårt det än känns så måste man få in ungefär 986673629 glosor i huvet & kunna dess betydelse utantill exakt imorgon, fredag den 24 oktober 2008. Det är det gäller alltså!

Det är nästan så att man önskar att man kunde bli sjuk tills imorgon, & sen friskna till ungefär kl. 14:15 när vi slutar. Men nej, sådana böner skall vi icke bedja. Jag får trösta mig med att jag får lov istället, det känns ju bra om något!

Nu får ni se till att ha en fin dag samtidigt som jag gör några ärender här i min vackra Vättern-stad. Ta hand om er & krya på er om de så skulle behövas.

LOVE / ηαταιíε


Kommentarer
Postat av: ja du..

skriv något mer ointressant vet ja!

2008-10-23 @ 19:02:32
Postat av: Natalie:)

sluta läs min blogg om du inte gillar den, vettja;)

2008-10-23 @ 20:35:51
URL: http://nataliesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0