måndag morgon - 2 härliga ord!



GOD MÅNDAG MORGON!
Hade tänkt att lämna några spår av mig igår kväll innan jag gick till sängs, men det var så att datorn var upptagen så pass länge att jag fick övertala mig själv att gå & lägga mig. Så nu har jag sovit en stund! Vaknade en gång av att mina läppar sved som attans, så jag kletade på vaseline i hela ansiktet. Men nu sitter jag här & det svider av torrhet, snacka vinter!
Ja, måndag morgon säger ganska mycket. Trötthet, bland annat. Visst är det så? Man är seg som en kola.
Men jag tänkte glädja er med 2 härliga "jaotaube"-klipp en sådan här underbar, mörk & kall morgon.
 





Jag tycker att det behövs lite mer glädje i denna mörka värld. :)
Ha en skön dag, slösa en tanke på mig! / nb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0