snö - kan det bli bättre?

HEY i snön♥ Hur är det? Jag vaknade kl. 6 & såg ut genom fönstret på en helt vit värld. MYSIGT! Jag älskar snö, jag älskar vinter, jag älskar jul! Ibland känns det som att man skulle kunna ha det såhär året om, men det hade nog blivit lite uttjatat. Eller? Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på dom senaste 100 åren, så jag har blivit lite äldre. Nejmen, det var väl ungefär en månad sen, lite mer som jag var inne i blogg-perioden.
Jag önskar att jag kunde börja igen, så ni kan ju alltid hoppas att jag kommer tillbaka nu.
Förstår ni att det snart är jul? 13 dagar kvar, va?

På söndag ska det bakas julgodis här i familjen. Och nästa vecka så har jag 5 konserter att tänka på, julstämning i högsta grad!

Hoppas ni får en mysig dag i det vita, ta hand om er.
♥ / natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0