min juldag tvåtusenåtta



Mina änglar för kanske 2 år sen♥
-
- Jag vill nästan inte att det ska bli 2009, "TVÅTUSENÅTTA", det låter bara så bra.
Men livet kan inte bli sämre för en liten siffra, inte sant? Aja, det är inte detta jag har ägnat min tankeverkstad åt idag. Nej, för idag vaknade jag klockan 11:53, gick upp runt 12 fast jag nästan inte kunde, var dötrött! En riktigt lat dag har det blivit av juldagen. Vet inte hur många Svensson Svensson avsnitt jag har sett, vet inte hur mycket julgodis jag ätit och vet inte hur trött jag är nu.
Jag tog en riktigt lång, underbar, fin promenad också i upp- & nerförsbackar i skön kyla runt sju-tiden. Ja, det var skön kyla eftersom jag hade en stor fet mössa, stora feta vantar & en mys-halsduk på mig.
-
Nu är min stora fråga till alla läsare:
VARFÖR får nästan alla städer utan Jönköping snö till jul?
*Pustar frustration*
-
Men imorgon blir det andra bullar än lat-bullarna. Imorgon ska jag & Michan, min lilla barndomsvän, ut på stan & shoppa upp några sedlar. *Mums!*
sov gott & njut av julen

, natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0