det är lov! JUL-lov av alla lov!



♥ Såhär såg jag ut igårkväll när jag satt & kollade på Grabben i graven bredvid som jag inte ska rekommendera till någon. Sjuk, trött & ja, utsliten. Ehm.. Utan smink! :) Julmusik är livet ibland & Ave Maria kommer alltid att vara den vackraste jullåten i mitt hjärta! Men vad skönt med lov, & mysigt med jullov av alla lov. Fast, jag kommer sakna klassen mycket, och dom kommer sakna mig mer. Nejdå!
På tisdag kommer farfar & Marie-Anne (farfars sambo) som ska fira jul med oss, det kommer bli kul. Det var många år sen jag firade jul med dom, minns inte ens när det var sist.
Jag ska se till att ta mycket kort i jul, så ni får se hur vi har det när vi firar jul, hos familjen Bengtsson. Vet ni vad? Jag funderar på att sätta på Pelle Svanslös - julkalendern & sova framför teven. Och dricka té, för det är också livet ibland.
Ta hand om er ♥
kärlek / natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0