första gymnasie-dagen!

God kväll allihop! Så idag var det första gymnasie-dagen för mig, & det gick bra! Vi började kl. 10:00 & slutade runt 12:00. Helskön klass måste jag säga, verkligen verkligen ! Jag & några till från klassen + 2 st. från Sanda satt på "skolans" café & åt/fikade en bra stund efteråt. HÄRLIGT ! Skolans lärare verkar vara hur bra som helst, & 2:orna är så góa. Så jag kan säga att jag verkligen ser fram emot 3 härliga år på gymnasiet.

Efter en stund me mina trevliga klasskamrater tog jag en promenad & sedan åkte jag ner till stan, satte mig på piren & funderade över lite saker, samt åt en sharon. Sedan vandrade jag bort till Vasas Påtår & träffade Simone, Agnes & Vea som har börjat på Peset. : ) & sen var det jobb! & ingen kommentar om det för det har jag ju skrivit om så mycket redan, heal min blogg är ju full av jobb jobb jobb, samtal samtal samtal & väntetid. Så tyst om det nu!
Gått har jag iallafall gjort mycket idag, något nytt ? Jag går alltid, och det är skönt... När man inte har skoskav !
sov gott , natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0