födelsedags-tankar!


tårtkalas ! mammas fantastiska tårta var lika god som alla andra gånger !
består av: nöt-botten, egenvispad-maräng , hemgjord glass m. daim & jordgubbar !
åh vad vi älskar den !

födelsedagsbarnet själv ..
för 16 år sen var jag nyfödd, för 15 år sen var jag 1 år, för 14 år sen var jag 2 år.. & så vidare. Men nu är jag 16 !
Kan ni förstå detta ?

mamma, jag & de 2 minsta var i stan & bytte mina skor innan ! :) Köpte ett par svarta ATTITUDE dinsko för 299:- , & så hittade jag den där väskan jag ville ha ! Svart ADIDAS-väska för 300:-, alltså det var billigt ! Bra skolväska - BRA köp !
Det fanns en riktigt fräck blå adidasväska också, fast mer idrottsväska. men <3 va fin den va !

Men hörrni, nu ska jag & pappa åka & hyra en film till kvällen !
Ha de gott / natalie

Kommentarer
Postat av: vea

jag har en sån väska :P

2008-08-10 @ 19:44:27
URL: http://veish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0