tummen upp



Hej i sköna höst-dag!

Visst är vädret så att man tar ett skutt upp i luften?
Känslan, värmen, kläderna.
Känslan av att snart har vi gjort oss förtjänta av en riktigt gó helg!
Njut, mina vänner!

Jag gillar hösten rejält. Dagar som dessa, det är höst på hög nivå.
Nu ska det mysas!

Skoldagen har vart helt okej, inte direkt ansträngande, och då passar det bäst för mig.
Jag tog en sväng förbi skolsystern idag för att kolla upp någon konstig "böld" jag fått på ryggen,
sen snackade vi om min eländiga huvudvärk som tittar förbi några timmar varje dag, haha!
Så nu är det dags att ta tag i det. *Gnisslar tänder*

After school:
Jag hoppade på bussen & drog mig ner till stadens hörn och småhandlade lite mys. ♥
Hihi.

Mina naglar vill bli målade!!!
Vilken färg?
Rosa - Gulligt.
Lila - Höstigt & passar min mössa.
Blått - Nej!
Svart - För "hårt"
Heheeee.. Lila i think!

Nejen ni..
Dags att dra sig åt andra håll!

Ta hand om er!
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0