saknar en kram

Hej världen!

Jag tycker att alla ska kramas mer. Här får ni ena redi't saft'i kram av mig - *KRAM*


En kram ger dagen vingar. Mycket annat likaså!

 

♥ .... Mössa Kopp té Nybakad kaka Skön låt Kyss från J Gulligt meddelande Härlig bild Hemmakväll Bra film Choklad Höst-solen Barn Annorlunda människor Överraskningar Födelsedagar Filt Varm dusch Göra kort Sy Måla konstiga figurer Skriva Sjunga .... ♥


Detta uppskattas utav mig! När jag tänker på det går glädjeruset genom hela kroppen, från tå till topp & jag slappnar av & börjar genast pladdra om alla idéer jag har! Ofta blir dom inte av, men faktiskt så spelar det ingen roll ibland, om jag bara får sitta & tänka & drömma om det så är jag lycklig!

 

Tänk på något som du uppskattar högt! Och tänk dig att en riktigt gó vän gör detta för dig!

Visst blir man glad!? Det blir man!

Men tänk dig att du gör något som du vet att din vän, pojkvän/flickvän, mamma, pappa, syster eller bror uppskattar sådär extra mycket! Tveka inte, gör't! Man blir liksom överlycklig!

 

*Skutt i luften*

 

Och nu saknar jag en kram från min J!


Nu ska jag springa in i duschen. Sen får vi se vad kvällen erbjuder.

Aldrig kan man veta säkert. En överraskning kanske?

Godnatt-kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0