nu ska jag förklara en sak för er...

God tisdag!

Vilken dag alltså.
Fick mig en rejäl sovmorgon & på köpet en rejäl huvudvärk. "Aja" tänkte jag & vandrade till tågstationen iallafall för att komma till skolan.
"Men hallå tåget! Var är du?"

"Inte i Bankeryd iallafall..Mohahahaha!"
SKIT tänkte jag & gick i rask takt en bit för att bli upphämtad av A som körde mig till skolan.
På vägen dit fick jag reda på att sånglektionen var inställd & jag skulle alltså bara ha 2 timmars dans idag. Men huvudet sa ifrån & jag fick sätta mig bredvid & se på.

Tog en ipren, men det hjälpte inte. Så din lilla äckliga ipren-snubbe, du kan sluta tralla på din fula låt :(
Haha! Imorgon ska jag iallafall till tandläkaren & få en bett-skena som jag ska ha i munnen på nätterna & därmed slippa min dagliga huvudvärk. Det ser jag starkt fram emot!

Jag vill fortfarande ha glasögon utan styrka.

Dags att läsa naturkunskap. Vilket jag inte känner för det minsta.
Smack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0