första

Morning morning!

Klockan 7:30 sjöng Carola "Do re mi" för mig. Men jag tryckte av henne - om & om igen. Tills klockan 8:00 & då bad jag henne hålla tyst för dagen. Men då var jag även tvungen att pallra mig upp ur sängen, vilket var plågsamt denna morgon. Vanligtvis är jag inte så överdrivet trött om mornarna, men idag. Det var inte en pigg & alert flicka som släpade sig till badrummet. Jag dränkte ansiktet med kallt vatten & nu har jag ätit en hyfsat rejäl frukost, så jag är ju vaken iallafall... Tror jag.

Inatt drömde jag en konstig dröm. Vi hade fått ett till syskon, som började prata efter bara någon dag. Jag, mamma, Filip & de 2 minsta åkte bil och skulle parkera precis vid världens stup där havet låg & väntade för den som ville bada. Det ville tydligen våran bil. Vi dök i direkt. Haha! Det häftiga var ju att vi kom upp hur snabbt som helst därifrån, och bilen med. Drömmar är allt inte å leka med!

nu väntar Grafisk Kommunikation, Dans/Gestaltning & Sång på andra sidan Vättern.

Hoppas att ni får en underbar dag allesammans,

ses! K-R-A-M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0