flashdance

Nu knakar & sprakar skrivaren för fullt för att få ut min läxa som jag precis gjort klart. Fy vad jag är duktig! Det gick bra hos tandläkaren och jag ska få en bett-skena på tisdag. Hoppas verkligen att huvudvärken släpper med den i munnen på nätterna. Det är ju inte direkt hälsosamt att gå runt med en värkande skalle 24/7.

Strax ska jag in till stan för att möta bästa J och så ska han hjälpa mig med min naturkunskaps-läxa eftersom jag har endel stora problem med den. Tror att det ska bli bra!

Imorgon firar vi ett helt halv-år tillsammans också! Hipp hurra för oss!Men vi ska försöka fira det nästa helg eftersom det är väldigt ont om tid för det nu.

Hörs senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0