what a wonderful day!!



"THANK GOD, IT'S FRIDAY!"

Vilken otroligt skön dag jag har! Skolan var rätt lugn & soft idag, och efter den så åkte jag till badet & simmade 1000 meter i det sköna vattnet & den fantastiska solen!! Sen la jag mig i gräset på min J's rosa handduk och solade en stund. Sen vandrade jag hem bland blommor & gräs & la mig i vår sköna solstol och solade ett bra tag. India Arie sjöng för mig i telefonen och jag somnade nästan. Helt plötsligt hörde jag mammas röst som berättade något roligt för mig men jag uppfattade ingenting för jag låg & halvsov i solen. Haha! Sen sa jag: "PRATAR du med mig mamma?"
Hahaha så fick hon berätta allt om igen! Haha! Jag somnar alltid när jag solar, det är ljuvligt.

Nu ska jag ta en dusch för jag har inte tvättat av mig efter badet än, sen väntar underbar mat; grillat kött & annat smått & gott.. Och familjemys!
FREDAGSMYYYYS!!

, natalie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0