hey trettonde may

guuuddag!

som ni ser med era vackra ögon så har jag gjort om min blogg lite, eller "bluggen" som jag & C skulle ha sagt om de var in real life. (IRL!!!) tuday is my mathers födelseday, oh yeah. 39 år är hon nu vilket betyder 40 nästa år. oh shiet, tiden går fuuurt. men grattis kära moor ♥

jag önskar att blogg.se var lite roligare & mer fantasifullt. hur tråkigt är det egentligen inte? Man kan inte göra JÄTTE STORA BOKSTÄVER MITT I ETT INLÄGG!! Till exempel! Och inte kan man ändra färg bara helt plötsligt, eller är jag bara trög!?

hoppas på att jag ska bli en bättre bloggerska.
vi får se hur det blir med den delen av mitt liv.

tack curnelia för att jag får luna din kuuumera.

take care everybooody! c ya!
, natalie
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0