en bit för mycket



Ni vet alla hur det är (hoppas jag verkligen) hur det är att äta lite för mycket av det goda - magen sväller upp & man känner sig 3 gånger större än vanligtvis. Nu vet ni hur jag har det för tillfället; Aningen ont i magen!
Haha, men livet är härligt när man får äta mycket av det goda. Egentligen borde man inte klaga över att man har ätit för mycket, eftersom det går miljontals människor runt på vår jord och letar efter mat dagarna i ända.

Så, för mycket mat ska få sitta fint i magen då & då. Det är ju faktiskt sommar!
Det ska jag fira imorgon med bad och RIX FM festival med min J ♥
Haha, det är fantastiskt hur mycket jag kan längta efter honom trots att vi träffas varje dag i skolan.
Helt underbart!!

Nu är min kropp trött och sliten efter simningen & som sagt, en bit för mycket av det goda!
Men jag njuter av sommaren, jag älskar sommaren!
Och denna sommaren kommer bli en fantastisk sommar med sol, bad, familj, vänner & min stora kärlek!
Det blir en sommar som aldrig förr!

Jag behöver få nattens sköna mörka timmar till sömns nu,
hoppas att ni sover gott ni också.
Och dröm somriga drömmar,
natalie



Kommentarer
Postat av: emelie

hejsan :D



tack för tipsen :p haha borde nog göra de :)

lite stel haha :D



det är några hundra just nu :p men de ökar hela tiden :D hur går de med sången o allt? saknar dig på kören kram

2009-05-29 @ 23:03:32
URL: http://eliees.blogg.se/
Postat av: emelie

okeej



ne precis håller med dig tycker inte heller att deet är samma grej längre... det är massa små barn där nu 12 åringar som inte ens sjuner.. massa som slutat..så tråkigt



kram

2009-05-29 @ 23:42:56
URL: http://eliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0