back from uppsala!

HEY PEOPLE, I'M BACK! Runt klockan 16:00 kom jag hem idag från Uppsala efter en helskön helg med Carro och fler!
Jag, mamma & småbarnen lämnade Bankeryd runt 8:30 i fredags & kom till Uppsala runt halv två tiden.
På kvällen åkte jag, C, M & K in till stan, käka glass vid ån & lite senare gick vi på bio & såg världens sämsta film, "The Reader" Kate Winslet som huvudroll. Och jag skämtar inte, det var världens sämsta film. Häflten porr & hälften deprission.
Man fattade verkligen ingenting, VAD VAR FILMENS MENING liksom!? Okey, jag kanske är rätt trög, men shieet, en så dålig film var lääänge sen jag såg. 100 KRONOR I ONÖDAN! Lova mig att aldrig se den filmen, tack! (:

Men det var en rolig upplevelse iallafall, vi fick något att prata om den kvällen, haha!
Igår träffade jag lite vänner från Indien-teamet och det var både underbart & jobbigt eftersom jag saknade ihjäl mig till Indien när jag pratade med dom. HAHA! Men sånnt är livet & jag kommer ju åka dit igen! :)

YES, jag är supernöjd med helgen & hade gärna stannat där under en vecka, men det får bli en annan gång!
CIAO, natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0