Life's 2 short 2 waste 1 day!

Man kan ju ställa sig frågan varför jag skriver så sällan - Till och med jag börjar undra det nu. Men för att få det att låta enkelt så kan man väl säga att jag, som vanligt, inte har haft någon som helst insperation till det. Men kanske är det så att ikväll är den stora kvällen för min insperation att komma tillbaka & slå igenom... Hoppas är aldrig fel må jag säga.
Nu händer det under & mirakler i mitt rum och jag kommer gråta av glädje när jag tror att jag är i Indien när jag kliver in. På tal om Indien, för exakt 1 år sen idag satt jag & Cornelia på planet påväg till det där stället.

2008 - vart tog du vägen?

HV71 - sämst&ointressant. TACK.

Från vår till vinter - sämre & ännu mer ointressant. VARSÅGOD.

Nu när jag sitter här och skriver så slog det mig att ni måste ha saknat mina ord. Inte sant?
Men kära vänner, jag är tillbaka!♥

Denna veckan ser jag till att komma i form, sluta äta skit & börja träna.
OOOH, good luck my dear.
, natalie






Kommentarer
Postat av: Jonathan Holmgren

Åh vad tiden går. Det känns inte som så lääänge sen.

Har ni planerat på att åka tillbaks nästa år eller? Jag vill dit igen i alla fall. Kanske ska göra mitt PA i INDIEN! Men bara kanske. Det vore kul i alla fall.

2009-03-24 @ 17:13:04
Postat av: Cornelia

sista dan i indien idag, för ett år sen alltså.

vi kom tillbaka till delhi, du och jag shoppade själva och hade askul, skrattade SÅHÄR mycket, fast vi dog lite också för vi hurtörstigasomhelst och det fanns inget kallt vatten i det där underbara landet.<3

äckligt.

2009-03-29 @ 13:28:03
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0