hemma efter en helg i Skåne

Söndag kväll,

För en stund sen kom jag hem från en härlig helg i Skåne med Joseph & hans underbara lill-familj ♥ Det blev mycket skånska, folk, fika, , mat, fika, té, fika, té, bus, gemenskap & så var det dop! Hela helgen var fantastisk och ett väldigt stort plus i kanten blev Pernillas & mitt stora projekt att lära Joseph dricka té, nej inte bara dricka det, utan även bli totalt beroende av det! Åh det är örongodis för oss att höra honom säga: "Jag skulle faktiskt inte säga nej till en kopp té nu!", och om några veckor ska det låta såhär: "Pernilla/Natalie, om du inte sätter på té nu så kommer jag få pms!" Eller något i den stilen!

För er som inte har insett den stora meningen med att dricka té:
"Ni har missat en väldigt stor del av livet! Det är inte bara en varm dryck. Det är:
♥ smaken
♥ känslan
♥ gemenskap
♥ värmen
Alltså - helt fantastiskt & oemotståndlig! Ta chansen nu, man lever bara en gång!"

Bilder från helgen





Underbara människor!


Fler bilder finns på min bilddagbok: nataliesdays.bilddagboken.se
Nu är det dags för mig att sova,
hoppas att ni har haft en skön helg!

, natalie









Kommentarer
Postat av: john

Trevligt Trevligt, Joseph är modell vafan !

2009-06-07 @ 23:21:02
URL: http://johnzade.com
Postat av: nelly

sååå fiinaa!!! e ni

natta jag vill komma och bada med dej!!!

<3

2009-06-24 @ 16:43:58
URL: http://thecornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0