dagens bästa bloggerska


Jo, det är jag, för det är bara jag av alla mina tillagda bloggar som uppdaterar idag. Nästan... Synd att jag inte kunde tillbringa den näst sista dagen för terminen med min klass i Stadsparken & klappa lamor, som andra. Eller få hälsa på gamla skolan & äta mexikanska kockens goda lasange. Istället fick jag vara hemma & må illa...
Men jag är inte plågad, jag njuter av att få gå på skolavslutning imorgon, och av att min syster tar studenten! (Fast en liten svag avundsjuka ligger & gnager inom mig, men så vet jag att jag inte skulle vara redo för arbetslivet nu!)

Detta skolår lägger jag bakom mig imorgon, för det har helt klart vart bland mina 2 sämsta. Haha! Men sådant är livet & sådan är jag! Och jag är skapt för att vara den jag är... Och så vidare. Du fattar poängen!

*Pustar ut* Kan inte förstå att syster J tar studenten imorgon. Det är overkligt! Men så är läget...Skönt för henne. Hon är värd det, hon har kämpat väldigt mycket ♥
Och lilla jag, 16(SNART 17)-åriga Natalie, får trösta mig med god mat & god tårta imorgon, och härliga människor i stora huset... En dag är det min tur!

FRÅN DET ANDRA TILL DET ENA & TVÄRTOM:
Endel har jag kunnat göra idag iallafall; blonderna håret (igen), det blev naturligt & glänsande! Och så har jag förberett det mesta inför lägret som börjar på lördag! Det ska bli så roligt & mysigt att få åka på läger igen, det var ett par år sen.
Sova i tält, bada, umgås med folk, laga mat och så vidare... Och det allra bästa är att Joseph & hans lill-familj ska med!♥

Läsåret 2008-2009's:

I hörlurarna: Mycket blandat! Mycket soft musik. Från hiphop, RnB & soul till Laleh's lustiga visor.
TV: För alltid... Disney Channel! Men inte mycket. Men annars: Idol2008, Let's Dance, Talang & Familjen Annorlunda!
Snacks: Lite för mycket...
Mat: Mycket tacos & mycket Kina!
 
Humör: Upp & ner från dag till dag. Mycket nytt i livet & stora förändringar, livsförändringar. Så det har vart både svårt & enkelt, glatt & sorgset, förvirrande & säkert.. o.s.v. Det har vart ett stort steg för mig att fatta många svåra beslut. Men det har lett till något helt fantastiskt & jag ångrar ingenting...Man kan säga att jag har haft ett PMS-år!
Sysselsättning: I höstas umgicks jag för det mesta med familjen, vilket var jätte mysigt och bra för mig. I början av detta året så spenderade jag mycket tid med "TEAM".& de allra senaste månaderna har jag mest varit med Joseph ♥
Prestation: Ska vi inte alltid se till den ljusa sidan? Men i ärlighet så har jag presterat riktigt bra på endel områden i livet, andra... Väldigt dåligt. Som till exempel i skolan & så... mot mina vänner, tror jag.
Färg: Många! Haha!

Kläder: Antingen jeans-tajts & en stort linne/en stor t-shirt (som det t.ex. skulle kunna stå "Använd kondom" på) eller bara stora, sköna softarkläder. I höstas hade jag min enormt stora mössa på mig 24/7.
Hår: Blont & rätt kort! Varierande i lockigt & platt!
Smink: oftast enkelt.

Hiss: JOSEPH! ♥
Diss: Skolan & förvirring. Om inte det nu är samma sak... *Blink blink*

Det är en (helt underbart fantastiskt skön & härlig) dag imorgon också!
See you guys! TACK för att du tog dig tid & läste!

, natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0