uttorkad

Utmattad, uttorkad

Trött på människor, de man tror är ens vänner som vill en väl, lägger sig i och är ute efter att förstöra. De tror de vet bäst. Försöker hindra, bryta ner.
De tror att de vet allt. Har mer erfarenhet.

Och till alla dessa människor vill jag bara säga:
Lämna mig ifred. Du kanske har erfarenhet. I ditt liv ja. Men du har aldrig levt mitt liv och du behöver inte göra det. Du har absolut ingen erfarenhet av mitt liv. Jag klarar mig. Jag känner mig själv och jag använder det jag har där uppe. Det kanske du också borde göra och låta mig vara.
Vet du att du inte gör någon nytta, du bara förstör.

Jag trodde faktiskt...
...att en del människor visste bättre.

Jag känner mig uttmattad.
De människor som tar åt sig detta. Ska från och med nu låta mig vara.
Inte lägga sig i. Om du vill något annat än något som gör mig glad, försök inte ens.

Även att det är få av dessa så finns det de som stöttar mig.
Och jag älskar dom, jag uppskattar och värdesätter dom.
De andra har sjunkit lågt i mina ögon.

Men jag ska finna styrkan igen. Inte ge tillbaka. Resa mig upp och gå min väg och bara låta de jag älskar gå vid min sida.

Tänk efter...
, Natalie


Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter som du har mycket on your mind, hoppas det fixar sig. God bless you sister :) Mycket kärlek.

2009-07-24 @ 14:44:33
URL: http://afrosistah.blogspot.com
Postat av: nelly

Gumman dåå!

jag stöttar dej!

d e iaf va jag tror och vill!!!

men om vi ar delade åsikter så prata med mig <3

2009-07-24 @ 19:23:23
URL: http://thecornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0