till alla snyggingar


Bild: Från förra sommaren.

"Tjenamors!" Sa en bonne med ett stycke grässtrå i munnen...

Såhär ligger det till:
Jag kollar ut genom fönstret, ser solen lysa upp en massa gröna blad och grönt gräs. Det är nästan så att jag kan känna solens värme ända in. Ser att det svajar lite i det naturliga, men tänker att lite friska vindar skadar inte en plågad tjej mig!
En promenad skulle nog behöva vandras...Om inte...
Jo visst ja! Jag har vart lat hela dagen och nu i sista minuten måste jag få ner skiten som ska med till lägret i väskan!

Vet ni att jag har suttit här och läst ett få antal bedrövliga blogginlägg från förr. (Och jag säger att allt var bättre förr...)
(Men en tid från förr var faktiskt bättre, C ya know) Blogginlägg då jag la en tråkig kommentar om vädret varje dag. Och nu sitter jag här, har världens chans att ta för mig av det jag har längtat efter i år & dar. Men vad gör jag?

På tal om att jag är plågad - min arm är fortfaranade svinigt prickig! Gå & dö med er, eländiga plåga!

En nypa energi ska jag hämta mig och packa ner det som behövs och lite till - till lägret. Och jag ska hitta min kamera som en hund! (Till C: Kommentera detta med 2007-style. Jag försöker få tillbaka den där "Bombay Dreams x9/vecka-tiden") Sen ska jag försöka gå några steg på gatorna & sen har visst pappa fått för sig att hela familjen ska sova i källaren tillsammans i natt. Jätte mysigt! (Ifall pappa läser)

Kiss my eyes!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahaha ibland är du skönast!

nej juste, det är du jämt. som mig! ;)



...



"lääääääs lite"

bara för att refresh 07/08 lite.

2009-07-28 @ 16:38:59
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0