pink lady

God Morrn för er som är uppe i ottan!

Men jag antar att dom flesta av er är smarta nog att ligga kvar i sängen och sova ett par timmar till.
Idag bär det av till läger på Öland, vilket ska bli roligt & härligt! Det ska bli underbart att träffa J igen, efter en vecka!
En rätt så liten frukost har jag ätit, borde äta mer. Men "ack" så tråkigt det är. Jag tar med mig frukost nummer 2 till bussen istället. Wey!

På tal om rosa - jag har gått och förälskat mig i färgen! Men kommer tröttna lika fort, det vet jag, jag bara fungerar så. Fast jag måste medge att jag känner mig urlöjlig som håller på som jag gör. Rosa, rosa, rosa! Åh, titta, rosa!!
En patetisk fjant skulle jag vilja kalla mig själv. Jag känner mig lite som hon i den där filmen. Ja, ni vet. Åh, hjälp mig att komma på namnet.. Ni vet. En blond, snygg, tjej som alltid klär sig i rosa, hela hennes liv är rosa! Hon har en liten chihuahua och så läser hon till juridik någonstans i U.S.A.. Vad heter den? Lite som hon känner jag mig. Förrutom det där med snygg kanske. Jag känner mig inte så snygg i rosa. Mest...löjlig. Haha! Men sånt é livet, vad ska man göra?

Se själva! Haha! Det är liksom inte riktigt, Natalie.
Fjant.

Men snart återkommer mitt coola, riktiga jag.
Fast...
Jag skulle aldrig ens kunna bli en sånn riktigt pink lady.
1. Jag biter på naglarna och sparar jag ut dom ser som bara manligare ut.
2. Jag kan inte måla naglack eller läppstift. Sånt hamnar utanför sin gräns.
3. Jag brukar inte handla så överdrivet sexiga underkläder, jag gillar bekvämlighet.
4. Jag sminkar mig nästan alltid med bruna ögonskuggor.
5. Är inte tillräckligt smal för det!
Hahaha..

Nu måste jag raska snabbt som ögat upp och fixa det sista med packningen! Ha en skön vecka nu så kommer jag tillbaka på lördag eller söndag! C ya dudes!


(Bild:Inte något av min stora stolthet. Skäms nästan ihjäl)

Kommentarer
Postat av: Joseph Whitelock/ tarzano

Du är så unikt vacker! Tack för att du är min <3

2009-08-04 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0