känslor

Ordet är mitt...

Det gör mig irriterad när människor lever instängda i sin egen lilla värld, helt oåtkomliga. Är säkra på sin sak men vägrar ta in andras. De tror att de lever i en perfekt värld och att alla andra borde leva lika dant.
Dömande
Oödmjuka
Instängda
Kvävda

Människor måste lära sig att se på saker ur andras synvinkel, acceptera det och förstå det. Annars når vi bara in till dom som är lika kvävda som oss själva..

Ge mig frihet, snälla!
Jag har själv varit där, så jag vet...

Men nu är jag trött på att bli dömd.



Kommentarer
Postat av: Lollo

Du har så fin blogg Natalie! :)

längtar till söndag :)

kramar<3¨

//Lollo

2009-07-11 @ 11:51:02
URL: http://poplollo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0