i rymden i natt



saturday

Kom precis tänka på att jag har glömt vad lördag heter på spanska. Och jag borde ju komma ihåg eftersom att jag har läst spanska i 4 år, men det var inte ett av mina starka ämne. Vilket som nu var det. Min styrka i skolan har aldrig varit direkt stor, ska se till att ändra på det. I 8:an hade jag en bra tid när det kom till betygen, men sen hände ett och annat med dom. Haha..
Sånt é livet!

Jag drömmer konstiga drömmar.
Inatt hälsade jag på min J i hans hus på månen. Det var liksom ett litet samhälle där. Och när man kollade ner från fönstret såg jag miljontals med stjärnor som bildade fula gubbar, ungefär sånna som jag brukar måla. Men sen när jag gick utanför huset var det en stor sjö utanför månen och på andra sidan vackert landskap. Och längre bort på en hög klippa såg jag en Jesus-staty som räckte ut händerna. Allt var supervackert! Helt plötsligt var hela min klass där och J och några fler från klassen skulle bli utbildade till brandmän i någon timma. Så då hade jag värsta avskeds-snacket med J.
Det var jul också, kom jag på. Jag, Michelle och storasyster skulle fira jul med några från J's familj.
Hade vart rätt häftigt att uppleva det där på riktigt, men jag är säker på att det var en dröm för jag vaknade sen och färgade håret ljusare.

Jag måste klippa mig & nu ska jag till stan!
CIAO BELLA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0