skolan - uttråkande


-
- Det enda som sätter lite färg på vardagen idag är fyrverkerierna som smäller utanför mitt fönster. Så tack kära ungdomar som är lite efter med nyårsfirandet, ni gör min dag. Inga ord kan beskriva hur extremt uttråkande det är med skolan, det är fruktansvärt, brutalt. Och jag vet, mitt nyårs"löfte" var att vara mer positiv, men detta är... som sagt brutalt. Såhär tråkigt har jag aldrig känt att det är att gå i skolan, jag förstår inte varför. Eller kan det bero på att jag har gått dit nästan varenda dag sen jag var 6 små år? Om jag bara hade en anledning till varför just jag ska plugga alla konstiga ämnen så visst, då hade jag varit så  mycket mer motiverad. Men jag går till skolan endast för att jag måste.
Om jag kunde jobba med något roligt nu så hade jag gjort det, jag hade inte tvivlat 3 sekunder.
Vad ska jag göra? Säg bara inte: "Kämpa på!" Eller något som har med dom orden att göra. Säg något annat som muntrar upp mig..
Sätt lite färg på min vardag, tack!♥

, natalie hanna




Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

hahaha, natalie, du kan ju verkligen va något av den skönaste kvinnan min vän :') hoho. du och mörk choklad ska verkligen få en stor plats i hjärtat mitt 2009! men bloggen ska få hänga kvar ett tag till känner jag ;) vad kul att det går bra för dig också snygging! :)

men du! färga vardagen, låt Gud göra det!!! se det positiva. jag vet att det är lätt att säga, men ..!

<3

2009-01-08 @ 19:24:32
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: evelinaa

jag håller fullständigt med, det är urtrisst med skolan :(:

2009-01-08 @ 19:29:10
URL: http://fromdautonight.blogg.se/
Postat av: Hedvig^^

Gud vilken söt bild:D

Kolla gärna in min frågestund så kan du ställa vilka frågor du vill:)

2009-01-08 @ 20:19:43
URL: http://hedvigsofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0