kväll med tjejerna

- Sitter vid köksbordet, äter en stor morot & lyssnar på när Judith berättar något för Michan. Vi har umgåtts hela kvällen & haft det mysigt. När man säger "umgås" och det gäller tjejer så handlar det om mycket prat, promenader, fika och skratt! Så är det, tjejer tjejer! *Fniss fniss*

Kusinerna från Vetlanda var här en sväng i förmiddags, det var roligt att träffa dom igen och dom är ju så söta barn! 
Jag äter hela tiden känner jag, men det är bara för att jag vaknade vid 12:30, och dagen kommer så plötsligt. 
Har inte en blekaste aning om vad jag ska berätta för er nu, förrutom att jag måste jobba ganska mycket kommande veckan & att det ska bli skönt att träffa klassen igen. Dock inte lika skönt att gå upp tidigt, och då verkligen tidigt. 

Yes, men vi hörs ju. 
Sov gott mina vänner, 
så ska jag & mina små barndomsvänner titta på "Kärlek på menyn", en mysig kärlekskomedi. 
kärlek/ natalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0