gott nytt år!

- Aldrig mer kommer jag få uppleva 2008's härliga känsla, aldrig mer, aldrig mer... o.s.v.
"TÄNK er, jag är 16 år, och det är redan 2009, är det inte helt sjukt?"
Haha, jag är för rolig för att vara sann. Och igår hade vi det också roligt här, alla människor som kom hit. Vi åt tills vi spydde, var ute och gick tills bena gick av och pratade tills vi tappade rösten. Med aningen överdrift...
Nemen, roligt hade vi! Och det ska man väl ha på nyårsafton?
Michan & jag gick och la oss vid 4:00, vaknade 13:00 och gick upp 14:45. Snart ska vi vandra ungefär en mil in till stan för att vi inte ska behöva påminnas om allt onyttigt vi ätit under julens glada dagar.

Hoppas att ni får ett underbart 2009♥
Gott nytt år!
love
lovelove♥ , natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0