en bitter smak i munnen



- Innan jag sätter igång med det sista på jobbet ska jag lämna några rader här, hade jag tänkt. Jag åt nyss en bittermandel som jag trodde var en sötmandel, det var bittert och inte det godaste jag ätit.
SisJ och jag var inne i stan för ett tag sen och städade uppe på kontoret, det gick bra och tiden gick ganska fort. Man kan ju inte säga att det är det jag ska jobba med resten av livet, men iallafall en liten tid framöver. Man får nöja sig med det lilla man har ibland.
Jag gillar vädret ute idag, det är liksom accepterat av mig, förrutom kylan, den är lite för kylig.
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt & gå en liten runda för att komma igång så mycket som möjligt inför skolstarten.

Nej nu är det bäst att jag sätter fart på jobbet så att jag inte stressar det in i sista minuten imorgon när det ska vara klart.
See you later friends ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0