det var kallt



- Det var kallt att gå 1,5 mil i ca. -5 grader, Michan & jag domnade bort. Och kom in till en gott doftande lägenhet med nylagad underbar mat som bjöds av Michans moder, det var så gott! Fläskfilé, potatisklyftor, svamp & god bearnéssås. Livets mat!
Nu längtar jag efter att få basta i en underbart varm bastu och sedan ta ett fräscht bad, vilket jag snart ska göra.
2009 - wow, tiden har verkligen gått fort. Och fortare lär den väl gå..
För mig är klockan typ runt 5 på eftermiddan, även att klockan är 21:41 i verkligheten. Föreställ er!
Nu ska jag gå och göra det jag vill.
♥, natalie

Kommentarer
Postat av: bea

(svar) Du är<3

2009-01-01 @ 22:09:18
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0