alltså... förlåt!



- Alltså förlåt mig för att jag har bloggat så fruktansvärt dåligt idag. Inte bra gjort av mig, men ibland kommer vissa saker i vägen för bloggen. Eller ibland måste andra saker prioteras före bloggen, rättare sagt. Men nu är jag här & det är dags för er att få reda på vad jag har gjort idag. Jo, jag,mamma,pappa & de 2 minsta åkte iväg till K-Rauta och kollade golv&tapeter till mitt blivande rum som jag bott i ett par år eller något. Haha! Det var inte det lättaste jag gjort, men inte det svåraste heller kan jag ju säga. Vi får se lite hur det blir, men jag har några tankar om det iallafall och det lutar åt stilighet.

Efter den där trippen med gnällande barn så åt vi god mat här hemma & sedan åkte vi upp till några vänner i samhället och fikade. Jag hade ju tänkt att sluta upp med sånnt där i år, men jag vet inte riktigt varför jag ska göra det. Haha! Jo, det är klart att det är bra att vara hälsosam, men det kan jag vara på vardagarna & lite mindre på helgerna. WAAAOHAAAO!
Nu sitter jag här och håller på att somna, så jag ska börja göra iordning mig för sömn strax. Imorgon, som egentligen är idag, ska jag jobba klart det allra sista, fy vad skönt att bli klar med det! Och eftersom det inte har vart mitt favoritväder idag så hoppas jag att morgondagen har något bättre på menyn så att jag kan ta en lång promenad som jag inte gjorde idag.

Sov gott, ♥
Natalie
Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0