mitt älskade lov som jag är totalt förälskad i...



Ska inte börja spela tennis, nej! Haha! Känner mig bara stolt över att jag klarar av att röra så mycket på mig som jag gör nu. Har aldrig klarat det förrut, så det känns skönt. Jag mår mycket bättre också! Idag har jag vart ute & sprungit & bastat igen. Det är verkligen skönt. Men nu sitter jag här & kokar aset av mig. Fint uttryck! Men seriöst, det är hett här. Kan misstolkas, men de är inte nödvändigt. Jag kom precis hem från mina chicis, mys mys mys. Är sjukt proppmätt, tack för maten Sa. <3

Ibland är man mätt
asabasalänge! Typ, flera dagar efter att man har ätit. Fast kanske inte riktigt, men det känns så precis efter att man har ätit iallafall :)
Kan inte fatta att det redan snart är måndag, igen, hallå? Lever jag i en värld där tiden går fortare hela tiden? En timma är en sekund nu för tiden. Ehhhh? Fast vissa lektioner i skolan så känns det ju tvärtom. Reaaaally!
Typ imorn är en sådan lektion. Nämner inte vilken, för det kan vem som helst lista ut, nästan. Om jag säger att Joseph, skulle bli väldigt glad om han bara hade den lektionen hela veckan. På tvärtomspråket!

Denna veckan, som ligger framför våra ögon, ska jag träna & plugga. Det kan man säga alltså! Engelskaprovet ligger & väntar på att få slita mig i stycket. Stackars lillen!

Men vet ni, att det är ett vackert höstlov som väntar på mig också. Efter denna späckade vecka, så väntar det underbara, mitt älskade lov som jag är totalt förälskad i. Hm..
Då ni, ni!

/ nb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0