TACK! - för duschen jag fick!

Kan ni tänka er så irriterande? När jag var påväg hem från tågstationen körde en bil förbi mig & rätt i en vattenpöl så jag blev nedstänkt av kallt regnvatten, fräscht! Men jag har kommit över det nu, som tur är.
Gymnasiemässa ännu en dag, men nu är det ju över. Det gick bra idag också, tycker jag. Varmt & mycket folk! Men det var härligt att träffa chicichici!

Efter skolan tränade jag, Kabbe, Michan & Sandra. Skönt, även att vi är lite lata ibland. Så får det vara ibland!
Skönt med helg nu eller? Snacka om det! Så jag kom nyss hem & har ätit min middag, vi fick ingen lunch i skolan idag, så jag var hungrig. Och det var gott med svensk mat - potatis, kött m. lingon & sås. <3 "Lär dig 3 ord Michelle.. MAT ÄR LIVET!"
"Nej, lär dig 3 ord: GODIS ÄR LIVET!"
Hahaha, underbart!

Ska såå chilla i helgen alltså. Ooh vad härligt det ska bli! Och så ska jag umgås med mina chicis som vanligt. :)
Vad ska ni göra i helgen då? People!
/ nb

Kommentarer
Postat av: michan svar

tycker du? smakade lite grann.. var inte jätte gott:P men de e ju skolmat så det kanske är godare med hemlagat:)

2008-10-16 @ 21:03:03
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/
Postat av: Emelie N.

Jag var på gymnasie mässan lite sneare på kvällen runt...sju XD inga roliga var där haha pratade dock med en lärare till er :D och såg bilder på en skärm ! hehe



Skööööönt med heeeeelg. dock ska jag göra MASSA saker som vanligt...



Konfa-sova-över-studie-grej, NG-Gemenskaps-kväll-ha-hand-om-lovsång-och-lekar-grejs, kyrkan-med-lovsång-både-för-dom"vuxna"(det är inte så att det är mkt vuxna där men men...XD)-och-barn-lovsång.....

sen....SOVA.

2008-10-16 @ 21:08:33
URL: http://emelienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0