svettigt & höstigt!

Lite ovant i den nya frisyren fortfarande tycker jag, det känns så kort liksom. Men jag vänjer mig, visst?

Trötthet & huvudvärk
var nog någonting hela klassen MMP1 kände av idag, stackars oss. Vad beror det på då?
Jag är helt slut i kroppen efter träningen, tränade lite hårdare än vanligt idag. Säger ett ord: svett

Vilken underbar höst vi har fått eller? Himlen & Vättern är helt klarblåa varje kväll nu för tiden. Det är tacksamt!
Jag har vart så duktig de senaste månaderna på att hålla igång alltså, är så stolt! Haha!

Har precis skrivit klart en låtanalys av låten "Av hela hjärtat" med Julia,Linnea & Gabriel. Så när jag skulle skriva om den så gick jag in på deras myspace och lyssnade på lite andra låtar. Gå in här & lyssna på den sista låten, "Han som kom ner" !

Men nu hade jag ju tänkt att göra mig lite fräsch!
Hoppas att ni får en skön kväll,
/ natalie b


Kommentarer
Postat av: michan svar

Gud förbereder mig för något stort! :D

dock så kunde jag inte leda igår, kan inte sjunga pga av äckelhalsen. men den blir snart god igen! :)

2008-10-11 @ 10:43:43
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0