sökes: härliga bilder!

Min blogg hade ju varit lite finare om jag hade haft fler bilder att lägga ut. Jag har rikligt med bilder på datorn, vet inte hur många. Runt 5000 kan jag gissa, är det galet eller?
Snacka om att jag är trött i min kropp, har jag tränat 3 dagar i rad eller har jag? Idag på gymmet mötte vi Blueberry-kvinnan & byxmannen, sen ska vi inte gå in på detaljer eller så, men det var ett härligt pass det! :) Inga sura miner här inte!

Men tack & lov att jag ska vila min kropp några dagar nu. Skulle "spy upp mig själv" om jag tränade en dag till. Och det hade nog kännts lite ofräscht, min status hade liksom, sjunkit till lägsta nivå! Äh, fy vad dryg jag är idag! Haha! Gillar sånna dagar alltså!

Indisk musik är ju för gott alltså. Mums!


Överflöd av liv & glädje
<3

/ NATALIE





Kommentarer
Postat av: michan svar

haha aaa, hon ba stod där och gick snabbt så jag sprang och skrämde henne;) det kommer nog hända fler gånger:P

2008-10-20 @ 22:08:34
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/
Postat av: Anonym

5000 är inte så mycket... har lite drygt 30000 bara från i april. ganska negativt då för det tar så grymt mycket plats på hårddisken. jag fattar inte hur du kan gilla indisk musik efter tågresan med 17 timmar konstant spelande av indisk musik, ofattbart...

2008-10-21 @ 21:49:33
Postat av: Natalie:)

aha? & du är??..

2008-10-22 @ 08:50:43
URL: http://nataliesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0