snö,slask&blask

- Vädret idag: kallt, otroligt blåsigt, snö & regn, alltså; påväg in i riktig vinter.
Är lite trött, men känner för att hålla lite koll på vad som händer på Youth denna veckan. It sounds good, sounds good!
Borde öva på mina låtar som jag har i läxa till nästa vecka: Ironic & On my own. Men nae, inte nu, klockan 23:11.
Doesn't sounds good!
Kan väl erkänna att det inte blev så värst mycket träning idag, var inte tillräckligt peppad - skulle ätit fler pepparkakor!
Men lite blev det, & det är ju bättre än ingenting. Eller hur? Städningen gick bra, punkt slut.

När jag kliver av bussen möter jag en kall vind, och jag lyfter sakta min blick upp mot skyn & skådar snön sakta(& snabbt) falla ner på marken, och smälta bort. Poetiskt men sant.

Haha, ha en gó kväll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0