snart november,snart vitt på marken

30 oktober 2008 kl. 11:19

- Det är redan slutet av oktober, alltså snart november. Jag lever fortfarande i början av september, eller nått. Galet! Ja, för det är galet kallt ute & snart kommer nog snön komma, det gjorde den förra året vid den här tiden. Då blir det vitt!
Vaknade för ett tag sen & jag kände innerst inne att jag egentligen ville sova bort hela dagen. Men efter de konstiga drömmarna jag hade så bestämde jag mig för att gå upp ändå. Och det gjorde jag nog rätt i.
Men erkänn att det känns ibland som att man vill sova & aldrig mer vakna? Fast då är man riktigt illa trött när man tänker så!

Idag hade jag tänkt att softa gärnet fram till kl. 3 ungefär då jag ska ta mig till gymmet & träna lite, sedan åker jag vidare till jobbet i Öster.
Hoppas på en bra dag för er & för mig!
Med kärlek ♥ / natalie



Kommentarer
Postat av: Emelie N.

Det ÄR galet KALLT ute...

De suger XD jag vill ha september !

2008-10-30 @ 11:32:12
URL: http://emelienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0