morgontrött



Fin morgonbild!
hey hey hey hey hey,
vad trött jag är då. Så trött. När jag vaknade för ungefär en timma sen ville jag bara fortsätta sova, hela dagen om jag så kunde. Men nej, jag har en skola att gå till. Och det ska man ju vara glad för? Det är inte så farligt jobbigt idag heller, om man säger så. Engelska först, sen ska jag till skolsyster & snacka hälsa, sen tror jag väl att det är gymnasiemässan som gäller? Eller? Men ni ser, inte så värst jobbigt, ah?
Känns skönt att gymmet öppnar en timma tidigare idag, kl. 16. Så kommer jag hem lite tidigare, också kanske jag till & med kan ta tåget. Det vore ju asbra isåfall! Det tar så lång tid med buss, & det är så jobbigt. Tro mig, snälla?

Måste snart ta mig bort till tågstationen, så, ha en härlig dag nu!
Vad ska ni göra idag?
/ na ta li eb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0